Reklamationsanmälan
För att reklamera en produkt, vänligen fyll i vårt reklamationsformulär. När formuläret har skickats in skapas ett ärende. Vi hanterar ditt ärende så snart vi kan och återkommer inom kort.
Returer
För att göra en retur, vänligen fyll i vårt returformulär. När formuläret har skickats in skapas ett ärende. Vi hanterar ditt ärende så snart vi kan och återkommer inom kort.
Annullera order
För att annullera en order, vänligen fyll i vårt annulleringsformulär. När formuläret har skickats in skapas ett ärende. Vi hanterar ditt ärende så snart vi kan och återkommer inom kort. Observera att möjligheten att annullera en order beror på hur långt i hanteringsprocessen den har kommit. Skicka därför din annulleringsförfrågan så snart som möjligt efter att du lagt din order. Vi förbehåller oss rätten att neka annullering och hänvisa till retur istället om ordern redan har hunnit skickas.
Transportskada
Registrera transportskada via vårt formulär. Vid synlig transportskada ska anmälan göras direkt till speditören/ombudet/chauffören inom 24 timmar efter mottagandet/uthämtande. Dold transportskada ska anmälas till speditören inom 7 dagar. Om ni anmäler dold transportskada till oss istället, behöver vi minst 2 arbetsdagar för att anmäla skadan till speditören inom tidsramen om 7 dagar. Spara eventuellt skadat emballage och dokumentera skadorna genom att fotografera dem. När formuläret har skickats in skapas ett ärende. Vi hanterar ditt ärende så snart vi kan och återkommer inom kort.
Leverans och orderfrågor
För frågor om leverans eller order, vänligen fyll i formuläret nedan. Vi hjälper dig med att spåra din leverans, ändra leveransinformation, eller besvara frågor om din order. När formuläret har skickats in skapas ett ärende. Vi hanterar ditt ärende så snart vi kan och återkommer inom kort.
Övriga frågor
Ställ gärna övriga frågor via formuläret nedan.